onsdag 18 augusti 2010

Vägen mot Hälsoloppet...undanflykter...


Det närmar sig den 25:e! Efter sommarvilan med solstol, deckare, segelbåtsliv och grillkvällar så inser man att joggingen hamnade lite på efterkälken. Det är inte helt lätt att träna på klippor och på en 9 m lång ( kort)båt.

Men vardagen kommer ju åter in i sina invanda mönster så full fart framåt i spåret igen.

Det där med återhämntning får jag ta sedan tänkte jag och for ut varje morgon första veckan, men man är ju inte 28 år längre..Hälsporre!! jo det är ingen undanflykt utan ett faktum.

Nu tränar jag cykel, core och meditation! ? ja visst du läser rätt. Takens kraft får hjälpa mig nu.

Ingen löpning förän den 25:e för visst kommer jag stå där på i start gruppen med eller utan hälsporre!
Anette Ljungqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar